Testvériskolai kirándulás - November 5-6.

Az őszi szünetet követően kalandokban gazdag kiránduláson vettünk részt a projektben résztvevő gyerekekkel.
A és B komponens ellátogathattak testvériskolájukhoz Hosszúmezőre és Máramarosszigetre.
Kellemes fogadtatásban volt részünk. A gyerekek megbeszélték, ha újra találkoznak milyen focimeccset játszanak majd. Az ottani csoportkísérőnk Andrea, mindig azt nézte, hogy a kedvünkbe járjon. Nagyon köszönjük neki.
A két nap programja a következő volt:
Reggel 6:00-kor indultunk az iskola elől. A határt Vállajnál léptük át.
Első megállónk Nagykároly a Károlyi kastély megtekintése volt, majd Érdmindszentre és Sződemeterre utaztunk.
A finom ebédünket Máramarosszigeten egy étterembe fogyasztottuk el.
Városlátogatást követően elfoglaltuk a szállásunkat Aknasugatagon a Hotel Salinába. Este a vacsorát követően a vidám medencézés következett.
Másnap fáradtan ébredtünk és elindultunk a testvériskolánkhoz. Örömmel fogadtak minket, együtt énekeltünk, beszélgettünk. Hamar eltelt az idő.
Búcsút vettünk és elindultunk Koltóra. Majd a gyerekeknek lehetőségük volt vásárolni.
A késő esti órákban értünk haza élményekkel gazdagon. Örültünk, hogy ilyen helyre is eljuthattunk.